Automašīnas antikorozijas pretkorozijas apstrāde (auto apstrāde pret rūsēšanu).
Mūsu veiktā automašīnu pretkorozijas apstrāde (auto apstrāde pret rūsēšanu) ir labākā un izturīgākā kāda vien ir iespējama. To varam droši apgalvot, jo esam ar ļoti lielu pieredzi šajā jomā- jau 19 gadus.
Dažas firmas reklamē pretkorozijas pārklājumu lētāk kā par 150 Eur, ko viņi veic dažu stundu laikā, bet tas ir absurds- mašīna pat netiek notīrīta no smiltīm un izjaukta, tiek tikai uzpūsta “medžik” eļļiņa uz rūsējošām vietām- un lūdzu, 130 Eur no tevis! Absurds!
Mūsu pretkorozijas apstrāde ir sekojoša:
Ir divas tehnoloģijas- vienkāršākā un dārgākā. Dārgākā atšķiras ar to, ka tiek izjaukta ne tikai mašīnas apakša, noņemti riteņi un riteņu arku aizsargi, bet arī tiek noņemtas durvju apšuves, un izjaukts salons, lai tiktu pie grīdas no salona iekšpuses, kā arī noņemti buferi.
Šādu pretkorozijas apstrādi veicam 4-5 dienu laikā.
Vienkāršākā pretkorozijas apstrādes tehnoloģija sevī ietver tikai automašīnas apakšas izjaukšanu- tiek noņemti arku aizsargi, izpūtēja, trubiņu un citu sīkumu stiprinājumi.
Šāda apstrāde var tikt veikta 3 dienu laikā.
Tātad- antikorozijas apstrādes tehnoloģija sīkāk:
1. Sākumā tiek noņemti riteņi, izpūtēja, motora un citi aizsargi, atbrīvotas trubiņas, lai tiktu klāt pie visas grīdas notīrīšanas no smiltīm, putekļiem un rūsas.
2. Pēc tam tiek notīrīta apakša līdz krāsai, bet vietās, kuras ir jau aprūsējušas- līdz metālam. Ja gadās kāds izrūsējis caurums, tas tiek aizmetināts, metinājuma šuves tiek aizsmērētas ar šķidro gumiju.
3. Uz rūsējušajām kā arī metinātajām vietām tiek uzklāts rūsas pārveidotājs uz epoksīda bāzes “Brunox”.
4. Apakša tiek nopūsta ar elastīgu biezu kaučukveida antikorozijas krāsu, kura pēc tam sacietē, bet saglabā elastību.
5. Tā kā šī kārta ar gadiem var sākt nedaudz plaisāt, tāpēc tiek tiek pārklāta pa virsu ar speciālu vasku, kurš nožūst, bet pilnībā nesacietē, garantējot kaučuka kārtas aizsardzību no plaisāšanas.
6. Ja esat izvēlējušies dārgāko tehnoloģiju, tad šis vasks tiek iepūsts arī visos auto slēgtajos kambaros, durvīs, sliekšņos u.c. no iekšpuses, pirms pamatkārtas uzklāšanas. Šo gan iesakām tikai tām mašīnām, kurām nav rūsas pazīmju durvju iekšpusē. Ja tās vai slēgtie kambari ir sākuši rūsēt, būtiskas jēgas no šādas apstrādes nebūs, jo tāds materiāls, kurš pūšams uz rūsas, un aizsargā auto no turpmākas rūsēšanas, ir sastopams tikai tievēšanas reklāmās, kas vienmēr garantē “30 kilo nost mēneša laikā, tikai iedzeriet šo tabletīti!” Un citās pasakainajās reklāmās.
Lai atbrīvotos no turpmākas rūsēšanas, rūsa ir OBLIGĀTI jānotīra līdz metālam, citādi nekāda apstrāde nebūs ilgstoša. Ja ir sarūsējusi durvju apakša no iekšpuses, rūsa tajā nav kvalitatīvi notīrāma dēļ šaurības. Par slēgtajiem kambariem pat nerunājot! Protams, ja tur iepūtīsim vasku, rūsēšana kļūs nedaudz lēnāka, bet neapstāsies pilnībā!
Auto sliekšņi no sāniem tiek vai netiek apstrādāti, atkarībā no auto krāsojuma un klienta vēlmes.
Vai pretrūsas apstrāde darbojas? Lūk atbilde no klienta, kura auto tika veikta pretrūsas apstrāde:
Jaunas automašīnas pretkorozijas apstrādes darba cena ir 1800,00 Eur. VAG grupas automašīnām no 2000,00 eur, jo jāmazgā nost vasks. Auto ar rūsas pazīmēm + tīrīšana izmaksā no 2000,00 eur + tīrīšana. Stipri rūsējušu, vai pat metināmu auto pilna pretkorozijas apstrāde izmaksā dārgāk, sākot no 2000,00 eur + klāt pāris simti eiro, atkarībā no tā cik daudz būs jāmetina.
P.S. Dārgākais pretrūsas apstrādes komponents ir auto apakšas tīrīšana, tā aizņem vairākas dienas, lai to izdarītu kvalitatīvi, sagatavojot automašīnu pretrūsas pārklājuma uzklāšanai. Atcerieties, kādā ātrumā sarūsēja vanšu tilta margas pēc to atkārtotas krāsošanas, jo no tām nebija pietiekoši kvalitatīvi notīrīta vecā rūsa, pirms tās krāsot pa jaunu? Izejiet ekskursijā, apskatiet tās tuvāk! Vai ierakstiet gūglē “vanšu tilta margas”! Un tad padomājiet vēlreiz par “medžik” pretrūsas eļļiņu, ar kuru apstrādā vienā dienā un dod “gadu garantiju”! Toties lētāk! :) Veiksmi! :)